Cerințe refertoare la informațiile documentate se găsesc la următoarele cerințe:
4.3 – domeniul de aplicare
4.4.2 a) – care să sprijine operarea proceselor
4.4.2 b) – să rețină … pentru a avea încredere că procesele se realizează așa cum au fost planificate (înregistrări)
5.2.2 a) – politica
6.2.1 – obiectivele calității
7.1.5.1 – dovezi ref la adecvarea la scop a resurselor de monitorizare și măsurare
7.1.5.2 – dovezi ref la baza utilizată pentru etalonare atunci când nu există un etalon trasabil
7.2 d) – dovezi ref competențe
7.5.1 a) – informațiile documentate cerute de standard
7.5.1 b) – informațiile documentate determinate de organizație ca fiind necesare
7.5.3.2 – informații documentate de origine externă, stabilite ca fiind necesare trebuie controlate
8.1 e) -1 – pentru a avea încredere că procesele se realizează așa cum au fost planificate (înregistrări) – similar ca 4.4.2 b)
8.1 e) -2 – pentru a demonstra conformitatea produselor (înregistrări)
8.2.3.2 – rezultatele analizei cerințelor clienților
8.2.4 – în cazul modificărilor cerințelor clienților
8.3.2 j) – ptr a demonstra că cerințele proiectării au fost atinse
8.3.3 – date de intrare în proiectare
8.3.4 – controalele proiectării
8.3.5 – date de ieșire din proiectare
8.3.6 – modificările proiectării
8.4.1 – dovezi de realizare a evaluării furnizorilor
8.5.1 a) – caracteristici produs
8.5.1 b) – că rezultatele au fost atinse
8.5.2 – trasabilitate
8.5.3 – dacă proprietatea clientului a fost afectată
8.5.6 – controlul schimbărilor
8.6 – despre eliberarea produselor / dovezi de conformitate cu criterii de acceptare și trasabilitate persoanei
8.7.2 – ieșiri neconforme – nc, acțiuni, concesii, autorități
9.1.1 – rezultatele monitorizărilor
9.2.2 f) – dovezi program de audit și rezultatele de audit
9.3.3 – rezultatele analizei de management
10.2.2 – natura neconformității, rezultatele acțiunilor corective