Microcert, conceptul de brand

Brandul Microcert este format din două părți de cuvinte unite între ele cu un semn logic, semnul „și”, reprezentat prin „˄” plasat deasupra literei din mijlocul denumirii, litera „o”.

 

 

Conceptul de brand, semnificația acestuia

Scris sub forma: micro ˄ cert , logo-ul reprezintă o operație logică, și anume o conjuncție logică. Conjuncția realizează “compunerea” a două propoziții prin intermediul cuvântului „și” reprezentat prin semnul „˄”. Conjuncția a două propoziții este „adevărată” dacă ambele propoziții sunt adevărate, în toate celelalte cazuri este „falsă”.

În cazul nostru se realizează compunerea a două părți de cuvinte care provin din următoarele două propoziții:

(1) „Ne adresăm organizațiilor mici și mijlocii (accentuat folosim termenul micro)”,

(2) „Oferim servicii de certificare a sistemelor de management”

Din conjuncția celor două propoziții rezultă: „Ne adresăm organizațiilor mici și mijlocii (micro), și/˄ oferim servicii de certificare a sistemelor de management”.

Micrôcert furnizează servicii de certificare către organizații micro, mici și mijlocii.

Ceea ce este adevărat, acesta fiind scopul nostru în cadrul căruia ne-am stabilit obiectivele de afaceri.

Astfel, concepția brandului nostru ne ajută la poziționarea pe piață, la creșterea notorietății brandului și a gradului de recunoaștere a serviciilor noastre pe piață.

 

  • micro
  • cert
  • micro ˄ cert
  • micrôcert
prev
Despre Microcert

Microcert este un organism de certificare dedicat organizațiilor românești mici și mijlocii. 

Contact
0744-582-791; 0724-563-000
București
contact@microcert.ro
Program
Luni - Vineri
9:00 - 17:00 online