Brandul Microcert este format din două părți de cuvinte unite între ele cu un semn logic, semnul „și”, reprezentat prin „˄” plasat deasupra literei din mijlocul denumirii, litera „o”.
Conceptul de brand, semnificația acestuia
Scris sub forma: micro ˄ cert , logo-ul reprezintă o operație logică, și anume o conjuncție logică. Conjuncția realizează “compunerea” a două propoziții prin intermediul cuvântului „și” reprezentat prin semnul „˄”. Conjuncția a două propoziții este „adevărată” dacă ambele propoziții sunt adevărate, în toate celelalte cazuri este „falsă”.
În cazul nostru se realizează compunerea a două părți de cuvinte care provin din următoarele două propoziții:
(1) „Ne adresăm organizațiilor mici și mijlocii (accentuat folosim termenul micro)”,
(2) „Oferim servicii de certificare a sistemelor de management”
Din conjuncția celor două propoziții rezultă: „Ne adresăm organizațiilor mici și mijlocii (micro), și/˄ oferim servicii de certificare a sistemelor de management”.
Micrôcert furnizează servicii de certificare către organizații micro, mici și mijlocii.
Ceea ce este adevărat, acesta fiind scopul nostru în cadrul căruia ne-am stabilit obiectivele de afaceri.
Astfel, concepția brandului nostru ne ajută la poziționarea pe piață, la creșterea notorietății brandului și a gradului de recunoaștere a serviciilor noastre pe piață.
- micro
- cert
- micro ˄ cert
- micrôcert